niedziela, 27 listopada 2016

Book Tag

                            Book Tag! 
Witam was bardzo serdecznie na moim pierwszym Tagu książkowym. Zainspirowałam się postem ze strony       czytamboczytam.blogspot.com. Chcę sie dobrze bawić,  dlatego postanowiłam zabrać się za ten tag. Myślę,  że wam się spodoba.
                                             
                                               Zapraszam!

1. Jaki gatunek najczęściej wybieram?
Najczęściej sięgam po książki młodzieżowe. Wcześniej bardzo kochałam czytać fantasy,  lecz teraz zupełnie nie mam na to ochoty.  :)

2. Który bohater jest najbardziej podobny do Ciebie lub którym chciałbym być?
Nie spotkałam się z osobą,  która jest podobna do mnie. Jednak chciałbym zostać Allie z "Wybranych".  Była bardzo odważna i niczego się nie bała. Zrobiła by wszystko do uratowania swojego kochanego brata.

3. Jaka książkę dałabyś do przeczytania swojemu dziecku?
Z pewnością dałabym mojemu dziecku do przeczytania Kubusia Puchatka oraz Czerwonego Kapturka.

4. Wolisz czytać w wersji papierowej,  e-booki czy audiobooki.
Wole czytać w wersji papierowej,  ponieważ wolę trzymać książkę w ręce. Lubię je wachać i po prostu dotykać kartki. Nie czytałam nigdy e-booków i jak narazie nie mam zamiaru. Natomiast po audiobooki nie sięgam.

5. Jaka książka zrobiła na Tobie największe wrażenie?
Największe wrażenie wywarła na mnie książka " Zanim się pojawiłeś".  Po kochałam tą książkę od pierwszych stron.  Historię,  którą przedstawiła autorka była niesamowita.  Otworzyła mi oczy na osoby niepełnosprawne.  Za co jej serdecznie dziękuje!

6. Jaka książka nie zrobiła na Tobie dobrego wrażenia?
Książką,  która nie wywarła dla mnie dobrego wrażenia była książka pt. "Burza".  Chciałam tak bardzo ją przeczytać,  jednak się do niej rozczarowałam.

7. Czytasz jedną książkę od początku do końca czy zaczynasz kilka książek na raz?
Czytam jedną książke od początku do końca.  Nie lubie czytać kilku książek na raz.

8. Częściej czytasz wypożyczone książki czy raczej preferujesz własny zakup?
Wole mieć własne książki, ponieważ lubię sobie je poukładać na mojej półce.  Również wypożyczam książki z biblioteki i nie ma nic przeciwko.

9. Jaką jedną książkę powinien przeczytać każdy, niezależnie od swoich zainteresowań?
Każdy powinien przeczytać " Anie z zielonego wzgórza. Książka jest wspaniała i każdemu polecam.

10. Czy oceniasz książkę po okładce?
Nie oceniam książek po okładce.  Jednak zwracam uwagę na stronę główną. Liczy się treść,  która jest zawarta w środku.

11. Czy ulegasz promocjom cenowym na książki? Jeżeli tak, to jaka była największa ilość książek, jakie kupiłeś na promocji?
Staram się w tym ograniczać.  Jednak kiedy widzę książkę,  którą chciałam mieć to wtedy sobie pozwalam na kupno.

12. O jakiej książce marzysz?
Marzę o drugiej części "Zanim się pojawiłeś" czyli "Kiedy odszedłeś". Bardzo chciałabym ją dostać o kogoś na Święta.

13. Ile książek liczy Twoja biblioteczka i jak przechowujesz swoje zbiory?
Nie jestem wstanie powiedzieć ile liczy moja biblioteczka.  Nie mam zbyt dużo książek,  ponieważ większa cześć wypożyczam z biblioteki. Moje zbiory przechowuje w kartonie ozdobnym,  który znajduję się na meblach.

14. Co najpierw: książka czy ekranizacja?
Najpierw książka potem film...  Taka zasada!

15. Co teraz czytasz?
Aktualnie czytam Dziedzictwo od C. J Daugherty. Zakochałam się w pierwszym tomie.

I oto nastąpił koniec Tagu. Zachęcam wszystkich do udziału. Życzę wam zaczynej niedzieli. Miłego dnia kochani!  ❤

22 komentarze:

  1. Rownież wole czytać ksiażki, które mogę trzymać w rękach, a zanim się pojawiłeś to cudowna powieść ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie takie posty ponieważ dużo można sie dowiedziec o autorze :)
    Pozdrawiam,lu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czasem oceniam książki po obwolucie :/ Jak przystało na okładkową srokę :) Wolę swoje książki, stan tych z biblioteki czasem przeraża :/
    "Zanim się pojawiłeś" - bardzo chcę przeczytać!

    Pozdrawiam,
    jakaczuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie przepadam za e-bookami, ani audiobookami - muszę mieć książkę przed sobą :D Fajny tag!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  5. Rłwnież czytałem całkiem przyjemna ksiazka jesli chodzi o pierwszy tom :)
    Obserwuję !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tag! Ja rowniez lubie czytac ksiazki :>

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy tag, chyba kiedyś sama go napiszę, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też o wiele bardziej wolę wersję papierową, nie znoszę czytać na kompie, telefonie czy w tablecie : //
    Oojeeej uwielbiałam Anię z Zielonego Wzgórza, byłam ogromną fanką jej przygód!
    Dokładnie, ja też taka sama zasada, najpierw książka, później film :)
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, uwielbiam takie tagi! :) Zostaje tutaj na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię książki młodzieżowe - są lekkie i przyjemne. Na samym początku nie mogłam przyzwyczaić się do wersji elektronicznej. Jednak teraz nie sprawia mi to kłopotu.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome TAG! Great questions! :D I love books *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię tag'i książkowe :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie przepadam za e-bookami i tak samo ostatnio bardzo lubię takie młodzieżowe książki, przyjemnie się je czyta :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę kiedyś przeczytać "zanim się pojawiłeś":)

    OdpowiedzUsuń
  15. Owielbiam book tagi !! Też kiedyś robiłam :) Również marzę o "zanim się pojawiłeś" :* gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! Zgadzam się z zasadą - Najpierw książka, potem film! :*
    Pozdrawiam, http://dorota-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nie wyobrażam sobie obejrzenia filmu przed przeczytaniem książki, wtedy wyobraźnia już tak nie pracuje. Wybranych tez kiedys czytałam, zapomniałam juz o tej książce. Zachecilas mnie, chyba do niej powrócę.
    Zapraszam do siebie! shiny-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny post ! Ja teraz czytam piąta fale i również nie wyobrażam sobie żeby najpierw obejrzeć film a później przeczytać książkę czytając książkę można sobie wszysktich doskonale wyobrazić a jeśli obejrzy się film już tej satysfakcji nid ma
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię czytać ale ostatnio nie mam na to tyle czasu ile bym chciała, a tag bardzo fajny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń