poniedziałek, 7 listopada 2016

DRUGA SZANSA

Cała rodzina Juli zginęła w pożarze. Jedynie jej udało sie przeżyć, na skutek czego straciła pamięć. Julia budzi sie w tajemniczym szpitalu,  gdzie kobieta ciągle wróży jej że umrze. nazwa ośrodka Druga Szansa,  powinna być wsparciem,  otucha dla pacjentów,  którzy tam przebywają. Jednak w zupełności tak nie jest.
W ośrodku poznaję trójkę osób w tym samym wieku. Zaprzyjaźnia się z Adamem, co nie podoba się Pani Zofi
Morsulskiej.  Dziewczyna zamiast odzyskiwać pamiętać,  zaczyna mieć przewidzenia,  tak tłumaczy to jej opiekunka. Do tego Julia zaczyna cierpieć na bezsenność co skutkują tym,  że Zofia zwiększa jej dawkę leków.
Mimo,  że polubiłam głowną bohaterkę to większa uwagę zwrócił na mnie Adam. Chłopak od początku histori był osobą stanowczą, pchające w pewnym sensie Julię do przodu.


Książkę zaliczam do bardzo udanych. Zaparaszam do przeczytania.  😊
 Moja ocena 8,5/10 ❤


14 komentarzy:

  1. Fabuła mnie zainteresowała, lubię takie zagmatwane książki. :)Sama recenzja za to strasznie krótka! Moim zdaniem trochę zbyt ogólnie przedstawiasz swoje odczucia, chciałabym się dowiedzieć co konkretnie Ci się podobało i dlaczego, czemu polecasz dany tytuł (lub nie polecasz). Może następnym razem skrobniesz coś dłuższego? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że napisze coś więcej. Książka mi sie podoba, ponieważ dobrze ukazuje studium psychologiczne tej dziewczyny. Jest dobrze napisana i zachęciła mnie też również polska autorka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czytalam, bardzo dobra ksiazka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi bardzo ciekawie. Chyba w nią zainwestuje :D
    http://julkamisina.blogspot.com/2016/11/000.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka wydaje się być fantastyczna, zapiszę ją na swojej liście "do przeczytania". Uwielbiam książki gdzie jest trochę psychologi.
    Moim zdaniem recenzja trochę za krótka, urozmaiciłabym ją o własne odczucia, dodanie cytatów również byłoby dobrym pomysłem :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/2016/10/01-zaczytany-lis-niebezpieczne-kamstwa.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam - uwielbiam taką tematykę i mnie osobiście spodobała się ta książka ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka wydaje się być bardzo fajna jednak mogłaś rozwinąć bardziej recenzje, np. napisać jakie emocje odczuwałaś podczas czytania i cos więcej odnoście postaci ;)

    Pozdrawiam,
    https://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz wiem co będę czytać w jesienne wieczory *-*
    Całkiem ciekawy post!
    Pozdrawiam
    http://it-was-coolfern.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o, akurat brakowało mi jakiegoś tytułu do przeczytania na jesienne wieczory :)
    trafia na moją listę czytelniczą :)
    pozdrawiam!
    www.ramamodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat szukałam jakiejś książki,opis bardzo mnie zachęcił! ;)

    obserwuję
    http://tuklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka zupełnie w moim klimacie! Fabuła interesująca i zapewne sama bym ją z miłą chęcią czytała! :)
    Przekonamy się, czy moje odczucia co do niej są podobne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachęciłaś mnie z pewnością przeczytam 😀😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachęciłaś mnie z pewnością przeczytam 😀😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzmi fajnie! Muszę przeczytać! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń