sobota, 3 grudnia 2016

HOPELESS

                                     
                    


Autorka: Collen Hoover
Liczba stron: 377
Cena: 34, 90


Postanowiłam po raz kolejny przeczytać tą historię.  W książce znajdziecie historię Sky, którą zajmuję nadopieuńcza mama. Dziewczyna całe życie uczy się w domu. Pewnego dnia ma szansę pójść do liceum publicznego. Perspektywa chodzenia z innymi dzieciakami do szkoły wydaje się dla Sky bardzo ekscytująca. Najlepsza koleżanka Six wyjeżdża na wymianę do Europy,  dlatego dziewczyna sama wybiera się do szkoły. Nastolatka bardzo cieszy się ze szkoły,  ponieważ w końcu będzie mogła wyrwać się z domu.  W supermarkecie spotyka Deana Holdera.  Nie wywarł on na niej bardzo dobrego wrażenia. W książce dowiadujemy się również,  że Sky jest adoptowana. Brak zaufania,  szczerości sprawia,  że książka nabiera tempa. Dziewczyna wraz z chłopakiem spędzają ze sobą dużo czasu przy bieganiu.  Dla obu z nich jest sport bez którego nie mogą żyć.


W dobie XXI wieku trudno sobie wyobrazić życia bez telefonu.  Jednak główna bohaterka nie ma możliwości korzystania z usług technologicznych.  Sky jest fascynująca postacią,  nie pomimo tego że nie korzysta z internatu,  lecz dlatego że każde spotanie z mężczyzna sprawia,  że liczy gwizdki na suficie swojego pokoju. Dziewczyna zaczyna obserwować siebie, dlaczego tak reaguje. Karen matka Sky zabrania wychodzić córce z kim ona chce.  Nie pozwala jej wracać o późnej godzinie. Pozbawia ją kontaktowania się z ludźmi przez portale społecznościowe,  a to tylko po to aby nie dowiedziała się prawdy.



Hopeless autorstwa Colleen Hoover to powieść,  obok której trudno przejść obojętnie. Do lektury nie zachęca na nie tylko piękna okładka,  lecz wciągają treść. Podsumowując jest to niezwykle ekscytujące książka,  którą polecam wam bardzo serdecznie. Mogę wam ja polecieć  z całego serca. Hopeless to absolutny must have!



Moja ocena 10/10.  😻 Zachęcam do lektury!

36 komentarzy:

  1. Dawno temu czytałam tę książkę. Bardzo mi się podobała, również ją polecam!
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam że już kiedyś patrzyłam na tą książkę, ale nie wiedziałam o czym jest. Jednak na razie musi poczekać na swoją kolej, bo mam za dużo do czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tej książce słyszałem dużo dobrego jednak twórczość Hoover jakoś do mnie nie przemawia :D
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za czytaniem, ale chyba jednak się skuszę!
    Zapraszam na nowy post na temat kultowego produktu od Kylie Jenner!
    Zostaw w komentarzu link do siebie.

    http://olgv-kos.blogspot.com/2016/12/kylie-jenner-lip-kit-pynna-pomadka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo słyszałam o tej książce. Mimo,że nie czytam zbyt dużo to chętnie po nią sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka prezentuje się świetnie! Przepiękna okładka :)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja koleżanka przeczytała tę książkę i cały czas mnie namawiała do przeczytania, a po twoim poście na pewno ją przeczytam. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się być bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetna książka! bardzo mnie zaciekawiła i koniecznie muszę sie wybrać po nią do biblioteki! :) świetny opis, właśnie w taki sposób powinno sie opisywać książki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely blog - keep going!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC and Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tej książce, zamówiłam ją nawet u siebie w bibliotece, jednak jestem dopiero czwarta w kolejce i wątpię ze w tym roku ją przeczytam.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przeczytam tę książkę, gdyż już od dłuższego czasu zamierzam ją kupić. Świetna okładka, zresztą jak i inne jej pozycje.
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio moja przyjaciółka opowiadała mi właśnie o tym tytule.
    Jak przeczytam to co zacząłem to może się skusze, o ile nie zapomnę :P

    Pozdrawiam serdecznie
    vanillasfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiałam się nad kupnem tej książki, a po przeczytaniu tego postu na pewno to zrobię! Pozdrawiam :)


    http://ladystassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tej książce, chciałam ją przeczytać jakoś ale nigdy nie mam czasu, może niedługo mi się uda jak tylko będzie wolne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna recenzja! Książka wydaje się ciekawa ;) Poniekąd mnie zachęciłaś do lektury. Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    www.jestempiotreek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post , książka bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No przyznam, że to może być całkiem ciekawe, być może dołączę ją do swojej listy książek do przeczytania;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam już wiele o tej książce, miałam ją nawet kilka razy w ręce, jednak nigdy nie byłam do niej przekonana w taki sposób aby zacząć ją czytać.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjaciółka mówiła mi o tej książce wiele dobrego :) Chętnie ją wypróbuję! :)
    Obserwuję! Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    http://emigrantkatestuje.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytałam baaaardzo dawno temu, jednak do tej pory bardzo dobrze pamiętam tą historię. Co tu dużo mówić - jest wspaniała. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ją w planach😊
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytałam! Też oceniam bardzo wysoko! Miło się czytało,bardzo ciekawa książka no i w dodatku taka kreatywna autorka :) W sam raz na święta,bo bardzo luźny tekst ;) Polecam i pozdrawiam!
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. nie słyszałam o tej książce, może w wolny wieczór zasiądę do tej lektury :)

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie piszesz ;) fabuła wydaje sie być mega ciekawa, szkoda że mam tak mało czasu na czytanie ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. Wydaję się ciekawa. Może kiedyś ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama okładka przyciąga już moja uwagę. Muszę ją mieć.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie dostałam książkę i w najbliższym czasie zaczynam ją czytać. Może być ciekawie ;3
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Książka zapowiada się bardzo ciekawa, a okładka tylko utwierdza mnie w przekonaniu że z chęcią ją przeczytam....

    OdpowiedzUsuń
  30. Trudno przejść obojętnie, ale mnie trochę rozczarowała, bo po tych wszystkich opiniach spodziewałam się czegoś jeszcze mocniejszego. Ale ksiązka i tak jest świetna

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  31. Koniecznie muszę przeczytać, bo uwielbiam takie powieści :O Szczególnie, że bohaterka została adoptowana - a to bardzo wpływa na psychikę i ciekawi mnie, jak się ona zachowuje i jakie decyzje podejmuje. Dziękuję za inspirację :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2016/12/moj-may-kawaek-litwy.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mnie zaciekawiłaś tą książką i mam nadzieję, że wpadnie w moje ręce już niedługo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. twój opis kusi by po nią sięgnać

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie jestem fanką takich książek, ale Twoja recenzja zachęciła mnie do przeczytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czytałam ta książkę bardzo dawno temu jeszcze była w innej okładce. Bardzo ciekawa książka ;)

    OdpowiedzUsuń